czwartek, 24 października 2013

4. Puder PEASE MOZAIKA Transparentny Matujący

Puder to kolejny obowiązkowy kosmetyk w mojej kosmetyczne :).Zawsze i wszędzie mi towarzyszy. Świetnie się sprawdza szczególnie na jakiś imprezach gdzie potrzebujemy zmatowienia naszej cery bądź wtedy kiedy ma skłonności do świecenia się. Ja przetestowałam dużo pudrów i dziś przedstawię ten który sprawdza się i na co dzień w wersji zwykłego pudru i jako delikatny opalający róż bądź bronzer.

PUDER MOZAIKA PEASE 





Jak wcześniej wspomniałam używam go jako pudru matującego, delikatnego opalizującego różu bądz bronzera. Bardzo go lubię.Nie zostawia śladu i praktycznie jest niewidoczny ( chyba że nakładam go więcej w postaci różu bądz bronzera )  Mozaika cały czas pozostaje nie naruszona chociaż bardzo mocno ,,maczam'' w niej pędzel ( na zdjęciu są widoczne jej załamania ale to przez światło w rzeczywistości jest nienaruszona) Ja mam odcień 1B Transparentny. Kafelki są w odcieniu beżu  , różu , brązu i jasnego beżu. Wszystko pięknie sie komponuje. Dla innego efektu są też dostępne inne 3 modele kafelków ( opalony- bardzo ciemny w rzeczywistosci, naturalny - jak dla mnie bardzo jasny ,ciepły bez-bardzo podobny do mojego ).Ma fajne opakowanie z lusterkiem i gąbeczką którą można wykorzystać bez zbędnego noszenia pędzla. Dla mnie ważne jest też by nie śmierdział jak większość pudrów które miałam , ten ma delikatny koktajlowy zapach : ) Z pewnością kupię go jeszcze nie jeden raz. Dostępny w każdej drogerii. Nie testowany na zwierzętach. Dawna nazwa to JOKO.
Cena 17 zł (drogeria )

Czy któraś z Was kiedyś z niego korzystała ? :)


W następnym poście Szampon, serum i maska GARNIER Goodbye damage : )

PZDR.ANN

4 komentarze:

  1. Moja mama go miała i lubiła ;d Obserwuje i zapraszam:
    http://www.super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja!!!
    zapowiada się fantastyczny blog!!!
    czekamy na więcej!!!
    oczywiście obserwujemy!!!

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opis, chociaż ja tego nie używam ;)

    Serdecznie zapraszam na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2014/03/4729-4738-rok-naszego-serwisu.html :) Ponieważ jesteśmy obserwatorami - możemy nawzajem komentować swoje, najnowsze posty?

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się to bardzo fajny produkt :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń