niedziela, 6 października 2013

2. Maseczki do twarzy

Hej. Mój pierwszy post kosmetyczny jest krótki i będzie dotyczył maseczek. Każda kobieta uwielbia mieć nieskazitelną cerę a przede wszystkim nawilżoną. Nawilżanie, oczyszczanie i złuszczanie naskórka  jest bardzo ważną czynnością, bo przede wszystkim cera staje się promienna, pięknie nawilżona i miła w dotyku.
Na rynku mamy dużo różnych maseczek do twarzy : nawilżające, złuszczające, oczyszczające, napinające itd itd. Są one dostępne w każdej drogerii, aptece a nawet w niektórych kioskach przy dworcach : ).
Mamy do wyboru i do koloru. Są dostępne w tubkach, buteleczkach w małych papierowych opakowaniach ( które ja uwielbiam ). i ich cena też jest różna od tych tańszych w papierowych opakowaniach przez zakręcane tubki aż do znanych światowych producentów.

Ja zaprezentuję wam moje ulubione maseczki, które stosuje już od bardzo dawna i godnie polecam w szczególności firmę ZIAJA którą kocham i przede wszystkim nie jest testowana na zwierzętach  :)


LIRENE / ZIAJA PRZECIW-ZMARSZCZKOWA / SUCHA

Te maseczki są przeznaczone do skóry suchej, skłonnej do zmarszczek i przeciw zmarszczkowej.

Nie posiadam zmarszczek tylko te naturalne mimiczne, mało widoczne ale czasem potrzebuje poprawić sobie napięcie skóry dlatego sięgam po Lirene. Maseczka samowchłaniająca poprawiająca elastycznośc i jędrność skóry jest  przeciw-zmarszczkowa. Jest to świetne rozwiązanie dla zapracowanych, wystarczy nałożyć. Ma konsystencje kremu do twarzy, ładnie pachnie, i szybko się wchłania. Nadaje się bezpośrednio pod makijaż co też jest ułatwieniem. Efekty są widoczne ( u mnie ) po paru godzinach od nałożenia. Wydajna na 2/3 użycia.

Na wysuszoną skórę skłonną do zmarszczek nadaje się maseczka Ziaja z koziego mleka. Ładnie pachnie jednak tą maseczkę trzeba zmyć po 10/15 min letnią wodą, ja natomiast nakładam ją na 20/30 minut dla lepszych efektów przede wszystkim na czoło które u mnie bywa bardzo wysuszone szczególnie zimą. Wydajna na około 2 użycia.


LIRENE / ZIAJA / NAWILŻAJĄCA 

Te maseczki przeznaczone są do skóry suchej , normalnej, mieszanej

Uwielbiam maseczki nawilżające. Lirene proponuje nam maseczkę nawilżającą samowchłaniającą z wyciągiem z wiśni z Barbados, głęboko nawilża i poprawia napięcie skóry ( jak wiemy nawilżanie skóry likwiduje zmarszczki * osobny post ) idealna dla zapracowanych, ładnie pachnie, konsystencja kremu do twarzy, wystarczy nałożyć Daje na prawdę super efekt nawilżenia. Bardzo wydajna. Jedna saszetka starcza mi na 2/3 razy.

Dryga maseczka z firmy Ziaja nie jest samowchłaniająca , należy ją zmyć po 10/15 minutach ja również jak w poprzedniej recenzji Ziaja maseczki nakładam na 20/30 min czasem dłużej. Efekty są widoczne. Skóra jest mega miła w dotyku. Stosuje 2-3 razy w tygodniu. Ma ładny zapach i konsystencję zielonego musu. Wydajna. W zupełności wystarczy mi jedna saszetka na 2 razy.

CENA maseczek : około 3/4 zł  za sztukę
Jedną saszetkę stosuje na 2/3 razy.
Maseczki w tubce ORIFLAME / OCZYSZCZAJĄCA / NAWILŻAJĄCA


Maseczka Oriflame Pure Nature z glinką i organicznym ekstraktem z łopianu świetnie oczyszcza skórę. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Stosować 2 razy w tygodniu po 10 min ale ja stosuję 15/20 minut dla lepszych efektów 1-2 razy w tygodniu  :) . Ma ładny zapach. Konsystencja gliny.  Na prawdę efekty są . Dostępny tylko z Oriflame.

Nawilżająca z Oriflame essentials daje efekt nawilżania, początkowo jednak gdy ją nakładałam strasznie szczypała mnie skóra postanowiłam że nie nadaję dla mnie lub coś jest nie tak ale niedawno się przełamałam i spróbowałam raz jeszcze. Już nie szczypało tak bardzo ale to szczypanie jest zwiazane z wchłanianiem się substancji. Trzymam około 15 minut  1-2 razy w tygodniu, resztkę  która nie wchłonęła usuwam letnią woda. Efekty gładkiej skóry zaraz po jest.

CENA maseczek Oriflame :
Pure Natural - 20 zł - w promocji około 10 zł ( są dostępne 2 inne , nawilżająca i złuszczająca)
Essentials - 12 zł

Gorąco polecam :)

PZDR ANN.

3 komentarze:

  1. Kremy Ziaja są świetne, sama kiedyś jeden testowałam. :)
    Ps: Polecam wyłącznie kodu obrazkowego w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! :) Używam właśnie tej maseczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz :). Bardzo fajny blog. Na pewno będę na niego bardz często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń